Internkommunikations-rapporten
Insikterna som förändrar spelet
Jag har intervjuat 50 kommunikationschefer för att ta reda på hur internkommunikation egentligen fungerar i svenska organisationer. Vad som funkar, vad som inte gör det – och vad som krävs framåt. Resultatet är Internkommunikationsrapporten, full av insikter och strategiska vägval.
Exklusivt för mina kunder: Rapporten finns inte längre till försäljning. Istället använder jag den i mitt arbete med kommunikations- och HR-chefer som vill ta internkommunikation från stödfunktion till affärskritisk kraft.
Som kund får du:
-
Djupgående insikter – Vad svenska organisationer gör rätt (och fel) i sin internkommunikation.
-
Strategiska rekommendationer – Konkreta vägval för att utveckla en mer affärsdriven internkommunikation.
-
Anpassade lösningar – Praktisk hjälp att omsätta insikterna i er organisation.
Vill du veta mer? Kontakta mig om du vill veta hur rapportens insikter kan hjälpa just din organisation att utveckla internkommunikationen.

